ankieta
Ankieta Mercedes Benz
Do ilu rodzajów klientów według Pana/Pani są ukierunkowane działania Mercedesa ?
Do jednej kategorii klientów
Do wielu kategorii klientów
Kreowanie marki w korporacji motoryzacyjnej na przykładzie firmy Mercedes - Benz. Celem mojej pracy jest sprawdzenie czy marka Mercedes poprzez wybrane strategie pozycjonowania jest rozpoznawalną marką wśród firm motoryzacyjnych oraz na jakiej pozycji w świadomości klientów znajduje się wśród marek aut luksusowych. Ankieta składa się z 16 pytań właściwych i 3 metryczkowych. Badanie jest w zupełności anonimowe, a zgromadzone informacje przysłużą tylko celom naukowym. W związku z powyższym zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o udzielenie rzetelnych odpowiedzi i pomoc w zebraniu potrzebnego materiału. Dziękuje za pomoc i poświęcony czas.
|
Jeżeli uważa Pan/Pani że działania Mercedesa ukierunkowane są tylko do jednej grupy klientów proszę wybrać jedno z poniższych, jeśli do wielu klientów proszę przejść do pytania numer 3.
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG